Sizin için alıyoruz, peki nasıl çalışıyoruz?
İstediğiniz ürünü mümkün olduğunca fazla detay bilgiyle bize iletiyorsunuz.
Örnek:
- Web sayfası linki, resmi, kod numarası, rengi ve bedeni.
- Eğer kozmetik ürünü ise ürünün tam adı ve renk kodu.
- Bize dm’den mesaj atıp veya bizalalim@gmail.com'a e-posta gönderek talep ettiğiniz ürünü ve kontak bilginizi(hangi yöntemi tercih ederseniz) veriyorsunuz.
Biz mağazaya gidip ürünü bulduğumuzda size haber veriyoruz, ürünün aynısı değil ama farklı rengi vs bulunduysa da bilgi veriyoruz. Onay vermeniz durumunda ürünü alıyoruz. siz havaleyi yapıyorsunuz.
Ürünü onaylamanız durumunda sizin tercih ettiğiniz bir kargo firması ile gönderiyoruz.
Ürünün faturasını, değişim kartını kutunuzla beraber size ulaştırıyoruz. Ürünün bedeli üzerinden %10 hizmet bedeli kesiliyor.
Kapsamımızda bulunan mağazalar:
Kapsamda olan mağazalar için siparişin tamamlanma süresi ortalama 3 gündür. Kapsam dışı olan mağazalardan bir talebiniz olursa bunu değerlendirip size dönüş yapacağız.
İade süreci:
Ürünleri mağazaların izin verdiği kurallara uygun olduğu sürece iade edebilirsiniz. Bunun için size gönderilen kutu ile beraber bozulmamış ürünü bize geri göndermeniz gerekmektedir. İade süreci tamamlanınca ücretiniz geri ödenecektir.Bize Ulaşın:
instagram için: bizalalim
Email: bizalalim@gmail.com